مامانا اسم دخترتون چی می‌خواین بذارین

۱۵ پاسخ

من گذاشتم هانا و هانیس😍

آنیل🥺👧🏻

نبات🥰

خودم مهتاب
باباش میگه تابان

اگه دختر بود آرشیدا رو دوست داشتم

من اگر دختر میشد میخاستم بذارم هانا

نیلا😍

من فعلا هیچی گذاشتم بیاد ببینم چی بهش میاداز لیست انتخابیا🫠😂

دیانا خانم

آلاء جونم🥹❤️

این انتخاب اسم خودش یه چالش خیلی سخته
ما هم هنوز انتخاب نکردیم

من گذاشتم ماهلین😍

یاسمین باباش مخادمن خودم اوا

دختر که ندارم ولی اگر دختر دار شدم فاطمه

هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی