آیه خانم
مهگل😍❤️
آیسو😍 زلال ماه در آب
من میخوام بزارم افرا
نیلسو خانوم
اسم دختر اول من سانای هست
دومی هم که 14روزه بدنیامون هدیه داده شده سانیل گذاشتیم
اسم دخترای من نیلدا و ملورین هست
پرنسا
سوینِ مامان♥️
دختر منم هژین یعنی زندگی جاویدان
من گذاشتم پناه خیلیا گفتن زیاد شده اما من برام مهم نبود چون با شنیدنش آروم میشدم و از مجردی دلم میخواست اسم بچم پناه باشه تو اطرافم هم کسی به این اسم نبود
من دختر اولم هلنا گذاشتم این یکی هم هانا
آنیا خانم😍😍😍😍
النا😍
سوفیا ینی دانا و خردمند باباش انتخاب کرد
دنیز 🥰
نازنین
هیوا
یعنی امید زندگی
من افسون گذاشتم 😍
ماهین❤️
مانِلی🩷
آوین میزارم اسمش اسم خودمم لاوین اسم باباش هم آرین پسر هم داشتم میزارم آروین
دیانا خانم😍😍
نمیدونم بزارم سلین یا دلوین میشه یه نظر بدین
گندم🩷
میخوام آیسل بذارم ولی مطمئن نیستم
اسم دختر اولم نیلا
ولی الان برا دختر دومم. بین دنیرا و دلانا ونیلماه وآوین موندیم
نظر شما چیه
اسم دخترم باران. ولی الان دلوین ابرا آسمان خشم میاد
یارا😍✋
اسم خودم سارا
پناه مامان🫀
هنوز نمیدونم🥺
اسم دختر خودم پناه
اگه یکی دیگه میاوردم میذاشتم نیاز
مهوا .عطرا
اسم دختر یکی از اقوام همسرنا هس اسم خوشگلیه
serena
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.