اسم دختراتونو چی میخایین بذارین

۳۲ پاسخ

آیه خانم

مهگل😍❤️

آیسو😍 زلال ماه در آب

من میخوام بزارم افرا

نیلسو خانوم

اسم دختر اول من سانای هست

دومی هم که 14روزه بدنیامون هدیه داده شده سانیل گذاشتیم

اسم دخترای من نیلدا و ملورین هست

پرنسا

سوینِ مامان♥️

دختر منم هژین یعنی زندگی جاویدان

من گذاشتم پناه خیلیا گفتن زیاد شده اما من برام مهم نبود چون با شنیدنش آروم میشدم و از مجردی دلم میخواست اسم بچم پناه باشه تو اطرافم هم کسی به این اسم نبود

من دختر اولم هلنا گذاشتم این یکی هم هانا

آنیا خانم😍😍😍😍

النا😍

سوفیا ینی دانا و خردمند باباش انتخاب کرد

دنیز 🥰

نازنین

هیوا
یعنی امید زندگی

من افسون گذاشتم 😍

ماهین❤️

مانِلی🩷

آوین میزارم اسمش اسم خودمم لاوین اسم باباش هم آرین پسر هم داشتم میزارم آروین

دیانا خانم😍😍

نمی‌دونم بزارم سلین یا دلوین میشه یه نظر بدین

گندم🩷

میخوام آیسل بذارم ولی مطمئن نیستم

اسم دختر اولم نیلا
ولی الان برا دختر دومم. بین دنیرا و دلانا ونیلماه و‌آوین موندیم
نظر شما چیه

اسم دخترم باران. ولی الان دلوین ابرا آسمان خشم میاد

یارا😍✋
اسم خودم سارا

پناه مامان🫀

هنوز نمی‌دونم🥺

اسم دختر خودم پناه
اگه یکی دیگه میاوردم میذاشتم نیاز
مهوا .عطرا
اسم دختر یکی از اقوام هم‌سرنا هس اسم خوشگلیه
serena

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی