۲۷ پاسخ

من بین اوا و نهال و مروا موندم

سلین خانوم🫀

بهار

نهال خانوم

اسم گل دختر منم آرتمیس خانم

من لارا میزارم اما نور و رز و ناتاشا هم دوس دارم

دختر نازم سلین

ما آروشا رو انتخاب کردیم ❤️یعنی نور و درخشانی✨

زینب 🫀

دلا🥰

من گذاشتم دلارام

آوینا خانوم 🥰

من گذاشتم دیل آی 🥰🎀معنیشم میشه نوری که سیاهی شب را روشن میکند . مانند ماه . مثل ماه

ایلدا

نیلا 😊🎀

اسم دخترم هیلدا

اسم دختر خوشگل منم رز هست

من میزارم نیهاااان

اسم دختر خوشگل من نیکا هست انشاالله همه نی نی هامون سالم و سلامت باشن و عاقبت بخیر

ملورا انتخاب کردیم

من گذاشتم نیلا💗

سودا خانوم💖😍

من نمیتونم انتخاب کنم 😔
دخترم میگه نلین منم یه کم رو آنیدا و ایلماه فکر میکنم
نمیدونم کدوم بهتره

نورا🧸🥹

مهوا خانوم

ماهورا البته هنوز تو شکمه

میخوام بذارم نیکا اسمشو

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی