من بین اوا و نهال و مروا موندم
سلین خانوم🫀
بهار
نهال خانوم
اسم گل دختر منم آرتمیس خانم
من لارا میزارم اما نور و رز و ناتاشا هم دوس دارم
دختر نازم سلین
ما آروشا رو انتخاب کردیم ❤️یعنی نور و درخشانی✨
زینب 🫀
دلا🥰
من گذاشتم دلارام
آوینا خانوم 🥰
من گذاشتم دیل آی 🥰🎀معنیشم میشه نوری که سیاهی شب را روشن میکند . مانند ماه . مثل ماه
ایلدا
نیلا 😊🎀
اسم دخترم هیلدا
اسم دختر خوشگل منم رز هست
من میزارم نیهاااان
اسم دختر خوشگل من نیکا هست انشاالله همه نی نی هامون سالم و سلامت باشن و عاقبت بخیر
ملورا انتخاب کردیم
من گذاشتم نیلا💗
سودا خانوم💖😍
من نمیتونم انتخاب کنم 😔
دخترم میگه نلین منم یه کم رو آنیدا و ایلماه فکر میکنم
نمیدونم کدوم بهتره
نورا🧸🥹
مهوا خانوم
ماهورا البته هنوز تو شکمه
میخوام بذارم نیکا اسمشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.