سلام مامانا
اسم پسراتونو چی گذاشتین؟ بگید ایده بگیریم 😍

۲۷ پاسخ

ماهان

من انشاءالله میخوام یا امیررضا بذارم یا امیرحسین

اون یکی پسرمم اسمش مهدی

ایلیا

بین ماهان و نیکان با شوهرم به توافق نرسیدیم😅

اسم پسرم حیدر 💚😍

احتمالا آرمان

ان شالله همه مون صحیح و سالم بغلشون بگیریم
اسم گل پسرم شد آیهان

فعلا ک اسم آرسین ب دلم نشسته

محمد رضا

نیکان یا کیان
نمیدونم هنوز

شمام ذوق دارین واسه بغل کردن نی نی تون لحظه شماری میکنین و روزام ک نمیگذره ماشالا☹️

محمدحسن

به سلامتی انشالا مهیار یعنی مثل ماه بزرگ و عظیم جوجه کوچولو مامانش قربونش برم من 🤗😌

نویان 😍

ماهان❤️

هامین

گفتم اگه پسر بود مبین اگه دختر بود مهدیس ک دختر شد 🙂 🤗

پاشا ❤️

سامان

اسم پسر من پندار 🩵💙🤍

آریا جان مامانشه

بردیا

آریشا

اولیم مهرسام تو دلیمم برسام😁🥰

مانیار

من میخواستم اگه پسر بشه نویان بذارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد