مامانای گل،اسم دختراتونو چی گذاشتید؟ 🌸💗

تصویر
۳۸ پاسخ

اگه خدابهم ی دختربده قطعا ارغوان🪐🌿

رستا 🩷🩷

رستا خانوم 💖💝

کارینا
به معنی پاک،زیبا و دلنشین😍💗

میخوام بزارم رستا🥹💜

بزارفاطمه

نورا جانم

آوین

اسم دخترم نیهان به احتمال زیاد این یکی نینی رو هم بزارم هانا

ارغوان خانم 🩷🎀

گندم🌾

بارین

نیکی 🩷🎀

انیس 🍓💗

نگین

پناه خانم 💝

دلانا

اگر همسرم موافقت کنه فاطمه‌یاس🌸 اگر نه محیا گلی🤍

ماهلین

الین😍

مهوا🌙

دلماه خیلی دوست دارم

پناه🎀🐣

ملینا💖

بین دنیز و لاوین موندم

ماهلین🌙

نیلا🩷

دنیز🥹🕊

آیدا🩷🩷

آنیا.

دلوین

طهورا و نورا

نی نی کوشولو من تو دلمه هنوز اما اسمش خیلی خیلی قبلنا قبل ازدواجم انتخاب شده بود ماهورا خانم😍😍

الای🥰
به معنی ماه طایفه
اسم ترکی

پناه:)) 🐰🥹

لنا🎀

رستا🥹

نیلماه

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان پناه 🤍 مامان پناه 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد