اسم دختراتونو چی میذارید⚘️⚘️⚘️🌷🐣🐣🐤🐤

تصویر
۲۸ پاسخ

من میگم آوا
باباش میگه شهرزاد ولی باز میگه تو دردا و اذیت هارو تحمل کردی اسمشم خودت بزار

ملورین

زهرا خانوم

ان شاءالله فاطمه نورا😍

جانا🥹👧🏻🤍

مهرسا احتمال زیاد

پناه🥹

اسم دختر اولم ایسان دومی رو موندم بذارم ماهلین یا آنیا

دریا🌊

من میخواستم بزارم نیلا که پسر شد

من اسم دخترم ماهلین اسم پسر هنوز انتخاب نکردم بین رادین رایان رادوین و رادمهر موندم

رقیه♥️

من پیر شدم سر انتخاب اسم اصن نمیتونم تصمیم بگیرم

هایلین

نفس😍

آنیا

نیلا .البته می‌دونم زیاده ولی خیلی دوست دارم

حسنا و یسنا رو دارم سومی رو رستا میزارم انشالله

اسم دخترم رویا اسم تو راهی امیر

پناه❤️

شاید نیل ماه

پرنساااا😍💞💞

اسم دخترم الیماه

ماهلین

اسم پسرم ایهان اسم دخترم ایسان

شاید نیهان

آنارز

روشا❤❤

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان پناه 🤍 مامان پناه 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد