خانما اسم دختراتونو چی میزارید

۱۹ پاسخ

اگه بقیه بزارن فاطمه میزارم🥰🥰💝💝

من اسم گندم رو خیلی دوست دارم به نظرتون قشنگه؟

همه ی این اسمها قشنگن من هنوز اسم دلخواهمو پیدا نکردم 😕

رقیه🩷🎀

من دختر اولم سبا است این دخترم میزارم سارا

آوینا خانوم

زهرا🥰

دختر من حسنا هست احتمالا تینا بزارم اینو

یامور ..معنی باران

منم انشالا.... نورا😍

آنوشا خانم

اسم دختر اولم دلوین اینم پناه❤️

اسم دختراولم نیلا گفتم اگه دومی دختر باشه نیهان یا الارا که پسرشد نویان

آسمان🥹🩵✨

هانا🩷

دلارز💗

نیهان میزارم

بهشت👧🏻

آوین نور زندگیم🥰

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان پناه 🤍 مامان پناه 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی