اگه بقیه بزارن فاطمه میزارم🥰🥰💝💝
من اسم گندم رو خیلی دوست دارم به نظرتون قشنگه؟
همه ی این اسمها قشنگن من هنوز اسم دلخواهمو پیدا نکردم 😕
رقیه🩷🎀
من دختر اولم سبا است این دخترم میزارم سارا
آوینا خانوم
زهرا🥰
دختر من حسنا هست احتمالا تینا بزارم اینو
یامور ..معنی باران
منم انشالا.... نورا😍
آنوشا خانم
اسم دختر اولم دلوین اینم پناه❤️
اسم دختراولم نیلا گفتم اگه دومی دختر باشه نیهان یا الارا که پسرشد نویان
آسمان🥹🩵✨
هانا🩷
دلارز💗
نیهان میزارم
بهشت👧🏻
آوین نور زندگیم🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.