۲۱ پاسخ

خدا حفظشون کنه چه اسمای سختی میزارین
ما اسم دخترمونو میزاریم فاطمه

پناه 🥰

راشل خانوم😍

هانا و دلانا

من دختر بزرگمو گذاشتیم ارام دومی رو هم گذاشتم دلارام وسومیمم پسره اسمشو میراث انتخاب کردیم

من بین حلما و دیانا و هاناموندم

دنیا خانم 😍❤

ما بین آنیا و آنید و آروشا و آریسا🥰

پناه خانوم سدنا هم دوست دارم ولی اسم دخترم پناه هست

ماگذاشتیم آوینا خانوم

ماهلین

اولی و گذاشتم الین دومی هم ان شاالله آوین

من بین سویرا و آریسا و دیانا موندم ولی بیشتر دیانا دوست دارم دختر اولم هم آندیا

احتمالا آروشا
هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم

ما بین نیهان و آوینا و آنیل موندیم
ولی احتمال زیاد نیهان🥰

دختر بزرگم کیمیا ،تو دلی رو هنوز انتخاب نکردیم شوهرم سخت پسنده

دختر بزرگم نه سالشه راحیل
میخوام تو دلیمو بذارم ماهلین
شوهرم میگه نه رز

من همسرم خیلی سخت پسنده هیچی خوشش نمیاد😤میترسم دخترم به دنیا بیاد اسم نداشته باشه🥲😂

ما مهرسا انتخاب کردیم

دختریکی دارم اسمشوستاره گذاشتم

نمی‌دونم.
آرشیدا و روشنا دوست دارم که
آناشید هم دوست دارم.
شوهرم میگه مهسا

سوال های مرتبط

مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان پناه 🤍 مامان پناه 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد