خانما اسم دخملاتونو چی میزارید😍

۲۸ پاسخ

هــــــانا گلـى جیگـر مــامـان و بــابـاش🥹🧿🩷🎀🥰😍

من‌دوست داشتم اگر بچم دختر میشد
میزاشتم رُزا
چون اسم دختر بزرگم یاسمین
اون موقع دو تا گل خوشگل تو خونه داشتم

لیاخانم😍😍

اسم دختر بزرگم نفسه دومی هم نیکا میذارم

سلن خانم. قلب مامانش❤️
معنی اسم. خدای ماه🌙

شاید 🎀گندم🎀

بارین 🍓🎀

پناه😍

روشنا
دختر خوشگلم روشنایی زندگیم

طلا خانم.چون طی معجزه ایی خدا طلارو بهمون داده🙏🧿

قراره بزارم گیسو

بریتان🫀🫀

نفس مامان 🎀❤️

لئا🥰

آوین مامانش🥹❤️

نیلدا 😍

نورا❤️🥹

ماهلین قشنگ مامان و باباش 🥰❤️

دلوینم

دخمل من اسم نداره😑

پناه🦋❤️

هانِل قشنگم 🧸💖

گل افشان😐

دلماه خانوم🫀😍

مارال😍🫂

من شاید بزارم نیهان ولی خیلیا میگن قشنگ نیست🤕

پناهِ مامانش 🥹❤️

ستین خانوم ♥️🌿

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون ۵ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری