اسم دختراتون رو چی میزارید ؟؟؟

۳۲ پاسخ

طنین خانوم🩷

الین

ولی پسرشد😁

آترین مامان🥹🥹

مأوا

هانیس

ابرا

.

دلسا🍓🤭

نور جون

من الان شوهرم لج کرده بزاره روناک

آلاء ، نعمت زندگیم

سلنا..سدنا..یکی ازاینارومیخام بزارم ولی ازاطرافیان میگن سدناتلفظش سخته

فاطمه

دیانا

حلما❤️😍😍😍😍 ای خدا دوره اسمش بگردم انقد که نازه دخترم

هانل یا ایسو

حُسنا

آروشا🥹❤️

جانان 💞

بچه ک ندارم ، ولی ماریه رو دوست دارم

نیلا🥹🩷

شهرزاد😍

لنا خانومی🫠

لنا ❣️

دِلارُزم ، گل رزم :)

من دوست داشتم دختر دار شدم بزارم مرسانا
ولی قسمت نشد

پرنسس لیانا ✨😄

پناه. آرامش. آرام. آنا. بین این چهار تا اسم یکی رو میزارم روش😀😀😀

گندم🌾

آنا🥹❤️

دنیز😍

یکتا

مهوا خانوم‌

سوال های مرتبط

مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی