اسم دختراتون چی انتخاب کردین

۳۰ پاسخ

دلسا🍓

دلوین 🌹💞

آنیا

لیلی❤️

دختردا میشدم می گذاشتم ❤️هلن❤️

جانا ✨

دختر اولم حنانه دختر دوم حلما دختر سومم به امید خدا دلماه

رونیا جانم💝

دلوین 💓

آتوسا

اولی نیلا. دومی آوین
نظرتون رو آوین چطوره؟

نیهان💖

نهال🌱
نهال عشق منو باباش هست🥰

محیا😍😍😌

دلاریس 🫧🐚

اولیم برکه دومی نلا

احتمال زیاد
آلما

مهوا 🥰

نبات

بین اسم آوا و هانا موندم

آیسل

آسو :)

مانلی

منک هنوز انتخاب نکردم اسمی به دلم نمیشینه ☹️☹️🤧

همتا

ارغوان 🌸🩷

گیتا و گیسو فعلا

پناه💕

هیلان

آنیا.

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسل مامان عسل روزهای ابتدایی تولد