خانوما چه اسمی برا دختراتون انتخاب کردین؟

۲۳ پاسخ

می‌خوایم بزاریم لیا

گندم قراره بزاریم

کایرا یا لیا 🥰

اسم ‌پسرم آراز میخوام اسم دخترمم بزارم نواز

تینا❤

مانلی

شاید نورا یا دلارا
هنوز انتخاب نکردم

شما چی میزارید؟ نیلارز، دلوین هم قشنگه

هلنا 💞

تیدا 🥺

سلن 🌻

مهنا خانوم 🫠

هلنا

نیکا🌱🌸

رستا

ماهلین

آنیسا🩷

آنیا.

هانا🩷

من اسم دختر اولم مهنا اینم دختره میخام مهدا بزارم

نلین شاید

نلین.

من بین ملینا یسنا ملکا گیر کردم فعلا😂👌🏻

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری