من اگه پسر دار بشم بین این اسم ها انتخاب میکنم. علی، برهان، منان، بنظرم پسر باید اسمش با ابهت باشه پس فردا خواست وزیری وکیلی چیزی بشه به تیپ کاریش بخوره اسمش
هاکان
آریو🫠
سامین
آروین👼💙
آدرین
من خودم اورهان یا کایا دوست دارم ولی باباش و خواهر و برادرش میگن نویان
آقا مهبد🤎
آراد و آرتا😍
حافظ🤗
مهراد و مهیار
اسم پسرم هامین 👼🌳🪴🌞
امیرارسلان ♥️
آریان
خانما چرا سوالای من سین نمیخوره و کلا تو لیست سوالا نمیاد. کسی میدونه چجوری حل میشه این مشکلش؟
شاهان ♥️🥹
کیان 💙
من بین کمیل وعماد دودلم
گَرشا👼🏻💙
هیراد
آرتین
آیهان انتخاب کردم
اسم پسرمن 🌙 مهبد 🥰
آرنیک😍
برسام🥰
آریَن🧒🏻🩵
هامین 🩵
منم پسر اولم سبحان این یکی احتمالا بزاریم سامیار
مهربد
محمد صدرا
دایان
فعلا ک من میگم آرن باباش میگه آیهان تا چهار ماه دیگه بازم فکر کنیم ببینیم چی میشه
ماهان 💝
من میگم آراد
باباش انتخاب کرده آراز یا فراز
شهریار
محمد حسین و محمد صدرا
شاهان🩵
آرسام
ارین 🩵🥰
اهورا
کیهان🌍
ایلیا
مسیحا🩵🥹
من موندم بین دوتا ایم کارن و آرنیک
هوراد یا هومان. اما بنظرم هوراد خاص تره🥰
فعلاهیچی
سامیار
پسر اولم رایان این دومی کارن
رادوین❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.