اسم دختراتون چی میخواید بذارید؟؟؟😍😍
من هنوز انتخاب نکردم😕😕

۱۳ پاسخ

من میذارم دلوین
دنیز و دلوین

مروا..

منم نمیدونم چی بذاریم🥲
سر پسرم از روز اول که فهمیدم باردارم میدونستیم اگه پسر باشه میخوایم چی بذاریم الان شوهرم هیچ اسمی رو نمیپسنده،دیگه انقدر اسم خوندم و پیشنهاد دادم خسته شدم.

یسنا😍🩷

فاطمه حلما

آوینا

من فعلا بین رویا و روشنا موندم کدومش

دلارا😍

گندم

من بین‌آترین و آوینا و روشنا موندم

آیلین یا مهرنیا هنو نامعلومه

مهوا.

دلسا

سوال های مرتبط

مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری