مامانای دختر دار اسم چی انتخاب کردین😍😍😍😍

۲۶ پاسخ

هانای قشنگم🧿😍🥹🎀🩷

نیارا♥️

آنیسا خانوم

پناه 😍🥺

بین اسم دلوین و‌نیهان موندم

داداشش اسمشو گذاشته آیسو💗😍

نهال🤍

من سر بارداری اولم اسم دخترمو خودم انتخاب کردم این سری دیگ شوهرم میخواد انتخاب کنه 🤣😂

یدونه ماهلین دارم تو راهیمم میخام بزارم مهوین

هایلین قشنگم💚

تیارا💗

گندم ترنم 😍❤

نیلا / گندم/ برکه/ صدف

دلانا انتخاب کردم😍🥰

خودم آنا وآنیل مد نظرمه ببینم شوهرم چی پیشنهاد میده

دلینا اسم دخترمه😍

بین طنین .تانیا موندم

احتمالا آریانا

دلین 🥰😍

من بین مهوا، نلین ، آیسو موندم

آلاء🐣

پناه😍

اسم پسرهم میگید؟

مانیار خوبه یارادین

من اسم سایدا رو انتخاب کرده بودم که اگر دختر شد بذارم که اونم پسر شد

آوا

هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۶ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری