خانما اسم دختراتون رو چی میخواید بزارید ؟

۱۸ پاسخ

منم می‌خوام بزارم جانا

مال من نذر خانم زهرا هست اسمش میزارم زهرا

رقیه خاتون

ایشالا بچه هامون سالم به دنیا بیان اسمایی که انتخاب کردین خیلی قشنگ

من دلوین گذاشتم ☺️

منم هنوز دخترم اسم نداره🥲

من هم احتمال زیاد
مینِل

دلانا

منم هنوزانتخاب نکردم ولی آوینا روبیشتردوست داشتم تاحالا

فعلا تصمیمم الا

من آلا

من فعلا رو‌ارغوانم
یکمم شک دارم اسم خوبی باشه تاحالا چندتا اسم عوض کردم

الارا ♥️♥️

پناه میخام بزارم

منم هنوز انتخاب نکردم
بین درین و ارغوان

هنوز اسم نداره😔😔

باشوهرم به تفاهم نمیرسیم😭

من دنیز می‌خوام بزارم

سوال های مرتبط

مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری