اسم پسرتون رو چی میزارید؟

۳۰ پاسخ

مهدیار

حسین..

حامین جان

نَریمان ....ریشه ایرانی برگرفته از شاهنامه ...پدر سام پهلوان ...جد رستم دستان

امیر صدرا

هنوز موندم
بین بردیا و ارسلان و برنا

اقاعلی اکبر 😍😍😍

رادمان😇😇😇

مهدی یار

پویان

روهام

من دوس دارم محمد مهراد بزارم تو شناسنامه
ولی مهراد صداش کنیم
همسرم میگن تک اسمی باشه

محمد
آقا سید محمد

مهراب.

سامین

خودم علی و محمد و صالح و دوس دا رم ولی دخترام میگن ما میزاریم حالا تاببینیم خدا چی میخواد

آریا البته احتمالا

نیکان

کارن گذاشتم😍

حامی مادر

مهدیار

نویدرضا🧸😍

هامین

شهریار

من از امام رضا خواستمش همونجا گفتم آقا بهم یه محمد جواد بده 😍

روهان

هیراد🥹

دایان

محمدهیرا یا محمد رضا

رسا میزارم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی