اسم گل دخترتون رو چی انتخاب کردید یا گذاشتید؟؟😍

۲۶ پاسخ

دلماه

پِرَنسا خانوم😍

دلانا

رستا.

دِلسا😇🩷

من میخام بذارم دریا🙂

آیلین خانم💝

باران انتخاب کردیم

آوینا جانم

آوینا

رها و رستا

اِلآی

دختر اولم سوگند
تو راهیا سوین و سلین🥰

هیلدا😍😍

نور✨️

آنیسا😍

ماهلین‌

هانا😊

دوتا دختر دارم اسمشون
آوا
آوینا
اینم گذاشتیم
آویسا

نغمه خانوم

هنوز انتخاب نکردم بین این سه تا: ملورین/نیارا/لیانا

مانلیا ♥️🥰

دنیز

آیسان

نورا

خودم دختر ندارم ولی خواهرشوهرم گذاشت هلنا

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی