فعلا ثنا🥹 اگه تو زمان باقیمونده اسم دیگه ای به دلم نشینه
دیارا
منم اسم دو قلو هامو میخام بزارم مایا خانوم و لیا خانوم😍
سوین
برکه
سودا
آنا یار
ملودی
ال آی
الین
الا
دنیز
آتریسا
السا
راشین
سلنا
لیا
ملدا
من موندم چی بزارم فعلا میگم نیهان
شماهم ی پشنهاد بدین ب اورهان بیاد
ملورین ♥️
نازلی.ماهلین.
من میخام بذارم آنیا
اسم دخترای دیگمم آنیس و آوا
بین این دواسم انتخاب کردم
شاینا شایلین سروین
اسم دخترمو میزاریم مهرا🙂😊
برکه 😍
آیه
آیماه
هیام
اینارو دوست دارم اگ یروز دختردارشدم یکی از اینا میزارم
سما جان
سِلنا
دخترا اطرافیاهم
تیامیس
مریدا
ماهلین
رها ورستا
مَلِکا خانم اسم تودلیم
بدجنسیه اینو بگم ولی من پنج ماهه تموم دنبال این اسم گشتم پسندیدم که خیلی هم تکراری نباشه دلم نمیاد بگم ببخشید خاهر 😂😂
منم اسم دخترمو ستیا میخوام بزارم
خترای اطرافیان :
حسنا
ثنا
حلما
جانا
زهرا
بهار
بچه ندارم 🥲💔
ولی اسمش رو انتخاب کردم
آیلین یا دلوین
ان شاالله دوقولو داشته باشم ک دوتاشونو بذارم 🫣😁
ی اسم کردی ی اسم ترکی 😅
آیماه
مینل🥰🍓
الان میان میگن پناه و ماهلین😐
اسم دختر بزرگم دیانا هست
این دخترمو یا دلوین میزارم یا ویانا😍
وای من هنوز نمیدونم چی بزازم
ساجده وستاره جان
نیلوا
اسم دختر اطرافیانم
هانا
جانان
دلانا
منم هنوز انتخاب نکردم
من دلوین خانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.