خانومای دختر دار اسم دخترتون چی میخاین بزارین

۲۷ پاسخ

یا نیلا یا ارغوان

نورا.

لنا.

آیماه

فعلا که رستا
اگه باز تغییر نکنه

به احتمال زیاد تابان یا تابان مهر

دلین💗یا پناه

دلانا 🩷

الهه

نهال ،ان شاء الله که درست گفته باشه ان تی

ساحل😍

ان شاالله یا ساحل یا پگاه

اگه خدا بخواد . دلماه و نیلماه خانم 🩷🩷

احتمالا ماهلین🫀✨

نیکی خانمِ مادر 💕

من دختر اولم ایلی هست اسمش
فنچمون اگ دختر باشه میخوام بزارم آلاء خانم

دلسا جون

گندم خانم

اِلارا ❤️

آرنیکا 🩷🎀

تیارا

حلما

برای من عوض شد قبلش میخواستم بزارم
حلما محنا نورا حورا

ما بین چنتا موندیم
مرسانا الیکا ساحل ولی ب احتمال زیاد اگه باز عوض نشه مرسانا

گیسو یا کژال

نیکی

احتمال زیاد کیمیا

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وپنجم بارداری