مامان های که دختر دارن اسم دخترشون چی می‌خواین بزارین؟

۲۲ پاسخ

دلاریس🫣🫧🤍

احتمالا آنیا

مانلی💞

من دخترم ۶ سالشه تو شناسنامه آوا هست ولی تو خونه مهرا صداش میکنیم ، حالا دومی رو اگر دختر بشه مهرسانا یا مرسانا میزارم

دلین🩷

احتمالا نوا

من و همسرم فعلا جانا رو انتخاب کردیم

من اسم نورا رو دوس دارم ولی شوهرم میگ یا پناه یا گندم

دلانا
به معنی قلب مادر

آیلین خانم

سلما

انشالله نورا میذارم

به احتمال زیاد آنیا

نــــــورا🩷

من گندم انشالله میزارم

دریا راحیل دنیز

ماهلین

مهوا 💕رستا💕نلین💕نیهان اینا مد نظرم هس هنوز انتخاب نکردم

دخترم دو سالش اسمش پرنسا

بین نور وهیوا موندم

من اگر دختر بود میزاشتم هدیه

بین نیلا آوینا موندم

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۹ ماهگی
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری