خانومایی که دختر دارین اسمش رو چی میخواین بزارین؟؟

۱۴ پاسخ

من دوقلو دختر باردارم 🎀 اسمشونم نور آی🩷 نیل آی🩷

من اگه دختر میشد نورا میخواستم بذارم

سارا جووون

نفس 😍

منم اسرا میخوام بزارم 💕

اسم دخترم روشنا دومی اگه دختر بشه روشنک پسر بشه رشاد

گندم💞💞

من اسم پسرم آراد ، دخترمو دوست دارم بذارم آوینا

محیا مهنا ماهلین مرسانا
بین این اسما موندیم هنوز 🤗

مشکات😍

منم یه دختر دارم زهراخانوم❤️

زینب خانم

حنانه😍

رقیه خانم❤

سوال های مرتبط

مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۶ ماهگی