خانمااسم پسراتون چی میخواین بزارین

۲۱ پاسخ

منکه نمیدونم جنسیت چیه ولی اگه پسر شد اسمش میزارم علی اکبر 🙃🥰

دقیق نمی‌دونم پسر هست یانه اما اسم مهیار و انتخاب کردم

علی میخوام بزارم 🥰

من اگه پسر شد مهیار اگه دختر ساحل

آیهان

فراز

اراد ❤️❤️

من اگه خدا بهم پسر بده یا اسمشو میزارم بنیامین یا میزارم سپهر🥹

آرین 😍

منم اسم پیدا نمیکنم هیچی بع دلم نمیشینه

حامدجون

نمی‌دونم جنسیت چیه ولی چون امام رضا رو به جوادش قسم دادم محمد جواد

هومان

مهراد🩵

اصلان 😍

محمد

یاسین

۶ سال با همسرم تو خیالمون اسم بچمون دایان بود
الان ک اعلام کردیم انقدر خانواده شوهرم‌مقایسه کردن ک مجبوریم دنبال یه اسم دیگه باشیم
هیچی هم به دلمون نمیشینه

مهدی🩵
نذر کردم سلامت باشه مهدی میذارم😍❤️

اگه خدا بخواد یونا

آرن میزارم

سوال های مرتبط

مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۶ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وششم بارداری