اسم دخترتون چی میزارید

۳۶ پاسخ

نهال🩷

مهوا

آوین🩷♥️

نفس🩷😍

دختر اولم آوینا ست اینو دوس دارم بزارم آنیلا

نورا❤️

هانل🎀❤️

دختر بزرگم رعنا خانم دخمل تو دلیم رستا خانم

منم اسم پسرم سامیاره
الان دنبال اسم دخترونه هستم برای تو دلیم
خیلی سخته انتخاب اسم

نور

منم اسم آنیل و آیماه رو دوس دارم

آنیا🥰🩷

دوست داشتم ایران بذارم به عشق ایران قشنگم ولی مجبورم بخاطریه فکرقدیمی بذارم پریناز♥️♥️🧿💋

ایروانا

پسره ولی اگه دختر بود نلا یا دلنیا میذاشتم😍

ماندانا 🎀

نیل خانم

شاید نفس شاید رزا شاید گندم

آسمان

نور نیلا نلین نیل

مهرسا خانم🩷

ویانا

گندم🥰

دلسا

ریحانه❤️

ترمه،برکه

ماهلین

نیهان

فلن اسم ماهور و دوس دارم

نیلماه😍

فک کنم نی نیم پسره اگه دختر بود میزاشتم پناه یا سلین

آوین احتمالا

ماریان 🎀

آسنات خانوم💗

مرسانا

نیکی❤️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی