خانم هایی که دختر دارن اسم چی گذاشتن؟؟؟؟💗💗💗

۲۳ پاسخ

نظرتون راجع به اسم ستیا چیه؟

مریلا💕

همراز

هانا😍

حلما دوست دارم نمیدونم بزارم یا نه 🥲

زهرا😍

برای من پسره ولی ازاسم نازلی و آسِنا خوشم میاد

بین مهوا و سوین موندم🥹🫠

شادی

دلین،دنیز

ونوس❤️

حنا😍

اسم دختر منم بهشت خانومه💕

آیه😍

آنیسا

بی شک لنا میزارم ☺️

ستین.

حلما

انیلا و اوینا

بهار😍

من دوس دارم پریا بزارم اگر دختر شد

ملودی🩷🩷

نیاز🩷

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد