نیلماه قشنگ ترین اسمی بود که شنیدم
طنین 😊
ایرانا
دختر ایران❣️
سلام میشه درخواستمو قبول کنید منم سقط مکررم کجا رفتید دکتر شما؟
لارا🧜🏻♀️🥰(ناز ظریف زیبا،پری دریایی)...
هانا بنظرم
نیلماه
نمیدونم چراا اما من نازنین خیلی دوست دارم قکر میکنم هیچ وقت قدیمی نمیشه ناز هم قشنگه هر جا بشنوم قش میکنم براش
من اسم های دخترامو میخوام بزارم ماهلین و ماهوین
هایلین
عشقی درخانه
یه معنی دیگش میشه فرشته بهشتی
مهوا یعنی مثل ماه
دلوینم قشنگه
اسم دختر من دلاناس
من بخاطر معنیش دوسش دارم
مایه ارامش مادر،قلب مادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.