بچه ها قشنگ ترین اسم دختری که شنیدین چیه؟

۲۰ پاسخ

نفس
نورا
دریا
پناه
هانا

آرونا
ستاره
من این دوتا رو دوست دارم

کوردیه ،معنیش آرامش ،شریک خوب زندگی

من مهوا دوست دارم

ماهرو
آیسو
یاس
مهرو
نیلماه

اسم خیلی سلیقه ایه قشنگ ترین از نظر هر کس متفاوته به نظر من اسمای فارسی خیلی قشنگن

لنا ،نیان

من عاشق اسم پناه م خیلی قشنگه
یعنی تکیه گاه وحامی

فروزان افرا

مارال

دلوین🥹پناه

من اسم ستیا رو دوس دارم
اگر دختر باشه اسمش رو میذارم ستیا

دلیار …

نفس
هرچند سالم بگذره قدیمی نمیشه

نیلا پرنسا الینا

نلا، نیل، یاس، دریا، دلا. دلانا

پناه
نورا

مهوا
مهرِگان
مهراسا

نفس
سلین
سلنا
مرسانا
من اینارو دوس دارم😊❤️

دلانا اگ تو دلیم دختر بشه میزارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🐣 مامان دخترم🩷🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد