۱۹ پاسخ

شاهان

گرشا

علیسام قشنگه به نظرتون

مرصاد

اسم پسر خودم 😍😍😍😍 هر کی شنید گفت چقدر جالب ک این اسم خیلی ساله هس ولی کسی نمیزارش چقدر کمه چقدر خاصه از همه مهتر ایرلنیه

من سامیار دوس دارم

هیراد و هامین
ارشام

کیان
آیهان
میران
علیهان

آرن،نینی خودمم همین اسمو براش انتخاب کردم🥺🫠

کارن
آریشا

آترین و ارمیا

آیاز
ایلحان
ارسلان

والا.هیرو

من اسم آوش رو چند وقت پیش شنیدم خیلی دوست داشتم و برای من خاص بود البته سلیقه ایه♥️

آرن: دلیر
کیاراد

من نیهاد بنظرم جالب بود وقتی شنیدم
چون اولین بار بود شنیدم
البته این اسم جز اسمای انتخابیه من نیست

هیوا 😍🥺

اهورا
مسیحا
شاهان

نویان

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷🐣 مامان دخترم🩷🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری