قشنگ ترین اسم پسری که شنیدین چی بود؟؟؟

و اینکه نظرتون درباره مسیح چیه

۱۸ پاسخ

مسیح خیلی قشنگه ولی من خوردم مانی رو دوست داشتم

آراز ایهان

اراز چیه جدیدا مد شده این که یه اسم ترکمنیه من یه دوست داشتم اسمش همین بود مگه اسم دختر نیست

منم خیلی دوست دارم ولی اسم بچه خواهرم مسیحا هستش فقط و فقط مسیحا به دلم میشینه چکار کنم 😶

اهورا

مسیح خیلیی قشنگه 😍😍
اگه خدا قسمت کنه بچه ام پسر باشه اسمش رو مسیح میزارم

دایان

مسیح به نظرم نه .ولی درکل اسم پسر خیییلی سخته .منم هنوز دو دلم سر اسم

دوستم گذاشته بود مسیحا ، سلیقه من نیست ، من دوست داشتم اگه پسر داشتم بزارم سامیار ، اراد یا ایلیا

من دوس دارم بزارم آراز
شوهرم میگه صداش میزنن گراز
میگم خب آراد
میگه آرد چیه دیگه بازم زشته😑
خیلی لج میکنه سر اسم انتخاب کردن. ولی دیگه یا میزارمش آراز یا رادوین

باعرض معذرت واحترام. 🙏🏻
من که اصلا از این اسم خوشم نمیاد تامام

آراز😁

قشنگترینی وجود نداره😊
ولی اسم‌میران رو خیلی دوست داشتم بزارم رو پسرم
شوهرم خوشش نمیاد و میگه زشته
بابامم مخالف بود

مسیحا قشنگ تره
من خودم بین آیهان دیاکو دایان تیام موندم

رایان

بنظرم قشنگه
من اسم داداشمو میخاستم بذارم مسیح،مامان اینام نذاشتن😂هی پشت بخاریمون مینوشتم مسیح😂

من مسیح رو خیلی دوس داشتم 🥹موقعی با همسرم دوست بودیم حرف اسم بچه شد😂😂😂اون انقد هول شد که گفت من عاشق اسم عیسی هستم که بعدش فهمیدم منظورش مسیح بوده

مسیح و آرش ! خوشم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری