دخترا اسم قشنگ دختر پیشنهاد بدین😢

۱۳ پاسخ

پناه از نفس بهتره
نفس قدیمی

خانماک حامله اش دختره بعدفشارشم
پاین بالابشه دکتربراش اکوو قلب جنین نوشته باش

نفسی😍

اما من اسمای
دل آرا
دلانا
دلوین
دوس داشتم
اما در نهایت اسم فرشته کوچولومو گزاشتم (دِلین)

تیارا یا نفس

ما انتخابمون دیانا شد🥰🩷

لنا😍😍

به نظرتون سلین قشنگه؟ همسرم میگه یا نفس یا پناه

ماهلین
نورا
ماهورا
نِلا
نلین

دلوین

پینار.پناه..مهتا..من یکی ازاین سه تارو میخوام بذارم

میشه تایپیکم ج بدین

دلوین

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند 😍 مامان معجزه خداوند 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لِنا🎀💅🏼 مامان لِنا🎀💅🏼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری