اسم دختر پیشنهاد بدین؟ لنا قشنگ تره یا نیهان؟

۱۱ پاسخ

لنا خوش تلفظ تره بنظرم

مینِل 🥹
بچم دختر نشد وگرنه صددرصد میزاشتم مینل

لنا نیل نورا الارز هلن اما

لنا خیلی قشنگتره

با احترام لنا قشنگ تره🙌🏻
نیهان یکم پسرونه میخوره

من اگه دختر باشه میزارم
لنا یعنی نور روشنایی 🥺😍

لنا 😍

لیا یا لنا قشنگتره

لیانا ،سلین

من اسم تو دلیم نیهان خانم گذاشتم🩷🩷🩷

نيهان اسم پسرونه هستش فكر كنم شايد از اين اسم هايي كه هم دخترونه هستش هم پسرونه،چون من دنبال اسم پسرونه ميگردم نيهان رو خيلي ديدم تو اسم پسرونه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری