لنا خوش تلفظ تره بنظرم
مینِل 🥹
بچم دختر نشد وگرنه صددرصد میزاشتم مینل
لنا نیل نورا الارز هلن اما
لنا خیلی قشنگتره
با احترام لنا قشنگ تره🙌🏻
نیهان یکم پسرونه میخوره
من اگه دختر باشه میزارم
لنا یعنی نور روشنایی 🥺😍
لنا 😍
لیا یا لنا قشنگتره
لیانا ،سلین
من اسم تو دلیم نیهان خانم گذاشتم🩷🩷🩷
نيهان اسم پسرونه هستش فكر كنم شايد از اين اسم هايي كه هم دخترونه هستش هم پسرونه،چون من دنبال اسم پسرونه ميگردم نيهان رو خيلي ديدم تو اسم پسرونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.