پناه
دلسا
ستیا
خیلی دوسشون دارم
من ک اگ دختر شد آیناز انتخاب کردم😍
اسم هایی ک خیلییییی دوست دارم
نظر شخصیمه کسی خوشش نیومد مهم نیست اصلا 😌🙂↕️🙂↔️
لیلیوم رز
نیلا رز
دلا رز
جانان
ارکیده
مه یاس
مه رو
بهشته
ملائک
رزا
عطرا
عطرین
دلبر
گیسو
نفس
دلانا
همراز
همدم
مونس
آیسو
ایلماه
من خودم عاشق اسم لنا هستم🥰
نفس،پناه
آنیل
تو تاپیکام گذاشتن بیا ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.