من که دختر شد یا میذارم نورا یا نوا😍
به پسر فک نکردم هنوز😂فقط بردیا و متین تو ذهنمه
نیل
لیان
لیانا
نلی😍
دلا
آندیا
آریِل
برای اصم پسر هییییییییچ ایده ای ندارم
همش هم احساس میکنم بچم پسره🥴
اسم پسرم کیان دومی هم باردارم اگه دختر شد اسمشو نوا یا کمند اگه پسر هم شد دوست دارم بزارم تیام یا لیام
پناه
نیهان
ماهلین
نیلماه
آراد
آراز
امیرسام
علیسان
من اسم دخترمو میخوام بزارم مِلورین🌸 اسم جدیدیه زیادم نیست معنیشم دوس دارم یعنی مروارید گرانبها✨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.