مامانای دختر دار
اسم دختر نازتون چی میذارید؟
یا قبلا گذاشتین

۲۷ پاسخ

انتخابش سخته نمیدونم🥲

نورا قشنگم

اسم دخترم و ارغوان🌺 میزارم

دنیا دریا

اگه اینسری هم سونو بگه دختره ایشالااااااااا میذاریم ضحی

دلماه 🫀

آوین یا دلانا 🥰

فعلا با همسر توافق کردیم لیانا بزاریم

نفس🥹❤️

من اگه دختر باشه ماهلین یا نیلوفر

هانیسا🌸😇🌼

دنیز😍

فعلا یکتا انتخاب کردم

به احتمال زیاد اسمشو میذاریم دلانا

من اسم نازدخترمو میخوام بذارم ژوان

افرا میزارم

گندم یا ابریشم یا ابرا میزارم دختر بود بیشتر گندم

دایان

عسل..

تابان 😍

ما قراره دلسا بذاریم🥰

من اسم دختراولم نیکاست اینونمیدونم چی بذارم اصلاهیچ اسمی به دلم نمیشینه

من قصد دارم بزارم برکه
اگه باز نظر همسرم تغییر نکنه

آیلین خانم

اسم دخترای من آوا و لنا هستش

اسمش نفس می‌زارم 😍😍

اسم دختر نازم نیلا

سوال های مرتبط

مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان آبجی جون مامان آبجی جون هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 هفته بیستم بارداری