سلام
اسم دختر ای نازتون رو چی انتخاب کردین؟

۳۵ پاسخ

هانا خانوم

حریر

نور

سلام
زینب خانوم 🩷

من چون ناخواسته بوده اصلا بفکرش نبوديم گفتم میزارم هدیه زهرا ولی نمیدونم نظر همسرم مثبت باشه یانه

ماهک🌙😍💗

ارغوان خانم 🩷🎀

ریهام ✨🎀

من اگه دختر بود میخواستم بذارم آنیل
ولی الان هیییچ اسمی به دلم نمیشینه و شش ماهمه هنوز بچم اسم نداره🥲

نیلماه🥲😍

پناه

شهرزاد🥺🎀

ماهک من😍

دلارام 😍😍😍

اسمش ارغوان خانومه 😅

دلانا

من اگه دختر میشد میذاشتم 🌹مهنا🌹

ماهورا 😍 😊

رزا 🌹🥰

نیلـــــــی🩷🍓

همتا خانم 😍

من اکه قرار بود بچم دختر بشه میخواستم بذارم آناشید
خیلی دوسش داشتم ‌و خوش معنی و اصیل ایرانی است

مهوا خانوم👧🏻🩷

نیلا خانوم🥹🎀

لنا 🎀💕

آیه خانم

دلانا خانوم

دلارز

ملورین 🥰

اگه دختر بشه که نیکو ♥️

کمند💕💕

لیانا

من اگه دختر شد پناه

سلام ما میزاریم ماهیدا

سلام
فعلا نورسا خانوم✨🎀❤️🥰

سوال های مرتبط

مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ مامان ܥ‌ߊ‌ࡅ߭ܘߊ‌ܩࡅ࡙ܥ‌‌ ۲ ماهگی