من همچنان بین گزینه های زیر موندم:
والا
فراز
مهیار
رسا
من و همسرم روی نیک به توافق رسیدیم
اسامی مد نظرمون هم اینها بود:
نیک
نامی
والا
هوراد
نیکان
اسم پسر اولم ماهان این یکی رو میخوام بزارم نیکان ❤️
اقا متین
آقا حیدر 😌🫶🏻
رو اسمم هست اسمشون
هیراد هم قشنگه
علی اکبر
اسم پسر قشنگم رهام 😍
منکه هنوز نمیدونم چیه ولی اگر پسر باشه یا نیکان یا آرمان
ارسلان دوست دارم همسرم دوست نداره
سامیار تصمیم گرفتم بزارم ..
شاید بزارم.مانی ،نمیدونم بخدا خودم ارمیا دوست داشتم ،ولی دخترام.میگن مانی
آراد ، آرن
دخترم لیانا هست الان برای پسر بین آریا بردیا و محمد (انتخاب همسر جان)موندم چیکار کنم
من تصمیم دارم بذارم آروین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.