بیاین اسم دخترونه قشنگ بگین لطفا🤭

۲۰ پاسخ

اسم دخترم دلوان🥰🐣

من میخام بزارم لنا😍
لنیا
دلارا
آرتمیس
رزالین

مهوا😍

دلوین، پناه. ماهلین

یارا_نیاز_دلانا_دلنیا_

دلوین

مگه نینیت پسر نبود عزیزم؟

نلا دختر قشنگم

من دلانا و لیا رو خیلی دوست دارم🥹دلم میخاد از این دوتا یکیشو بزارم

قبلا رفتی عفت ترکاشوند ؟؟

گیسو ، گندم ، ماهک، مهوا😍،

مهوا/دلانا/ماهلین/

سلین
سوگل
ماهلین
ملیسا
پناه
پرنسا
گندم
هانا
مانلی
مانیا

اسم دخترم نفس
بعدی اگه دختر میزارم نورا

آترین

لنا ارتیمیس آنیا دنیز

نیهان 🥹🐥

خودم بین اسم پناه و ترنم و گندم موندم

شوهرم میگه یوتاب قشنگه

سنو چند هفته جنسیت گفتن بهت

سوال های مرتبط

مامان Nilin مامان Nilin هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری