۷ پاسخ

اسم دخترم آیماه به معنی ماه من❤️🫀🌱

سایدا ب معنی سایه مادر

من قرار بود بزارم پونه یا تاوان یا ابرا

سلام خانما انومالی دادم پیشرفته 18هغته دو تا کیست تو سر جنین بوده در دو طرفش یکی 8و 9میلیمتر
دکتر گفت 7هفته دیگه بیا سونوگرافی
رفع میشه
تو رو خدا بگین خوب میشه 😔

اسم گل دخترای من ملورین وماهلین

خواهرجان منم نمیدونم چی بزارم اینستاهم چیزای قشنگ اسم نمیزاره گوگل هم قدیمی

نینی من اگه دختر شد میزارم نازلی 😍🎀

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Nilin مامان Nilin هفته سی‌وسوم بارداری