مامانا چند تا اسم قشنگ دخترونه بهم میگید؟

۹ پاسخ

من خودم دوست داشتم دوقلو دختر داشته باشم اسمشونو بذارم آواز و صحرا خدا رو شکر یکی بهم داد به سلامتی اگر خدا بخواد اسمشو گداشتم صحرا
به نظرم آواز هم خیلی قشنگه
یا نیلماه

لاوین و دلوین ،دنیز

من و همسرم اسم جانا رو انتخاب کردیم🩷

هانا. لنا. دیار. خودم رونیکا میزارم یعنی خوش چهره. خوش روزی

ترنم ماهلین پناه نیلا

نیلماه
دلوین
گیسو
گندم
پناه
باران

دلوین

ثنا
سُها
رها 🥰

آیکا
پارلا
ائل آی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانا کوچولو🎀💗 مامان جانا کوچولو🎀💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا 👶 مامان مهوا 👶 هفته سی‌وهفتم بارداری