۱۷ پاسخ

علی

اسمی که نی نی خودمون پسرمیشد انتخاب کرده بودم؛ حامی 🥹💓

چندهفته و چندروز رفتی عزیزم انامولی؟

دیار
دایان
سام

کیان ، نویان ، میلان ، میراث

دیاکو
آریو
اَوِستا
هرسه تا اسم‌اصیل ایرانی هست

دیاکو ❤️

وای اسما خیلی خیلی زیادن واقعا آدم توشون‌گیر می‌کنه😮‍💨

اسم پسرم احد این یکی هیراد میزاریم

آریشا

نیکان. نیوان. نویان. سام. لیام. آرکان. آروین. مهراد. مهبد. میران. آریو. آراد.

هیراد هیرا اهورا

شاهان، شاهرخ،سپهر،اراد

لیام🥹

هامین . سامیار . رادین . رادمهر. مانیار. مهراس

آرنیک آرسام کیان

بردیا اهورا نریمان

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هامین💎💙🩵💙💎 مامان هامین💎💙🩵💙💎 هفته بیست‌وهفتم بارداری