اسم دخملاتون رو چی میذارید ؟💕


#فرزندپروری #بارداری

تصویر
۳۹ پاسخ

منم اسم دختر قشنگم رو زینب میزارم انشاءالله 🥰

فاطمه زهرا

دلانا🥹 قلب مامان

آمنه🤌🥹

اگه دختر باشه جانان
اگه پسر باشه مهدی

دلانا ، دلسا ، حلما ، ماهلین، هانا و... من هیچوقت نمیتونم اسم انتخاب کنم 😂

آوا🍒🧸

من میخوام بزارم کمند

دختر اولم آیلین 🥰
ایشون هم فعلا ماهلین انتخاب کردیم

من اگه دختر باشه هانیه
پسر امیررضا

نلین🌈🥹😍

اِلارا😍

یا حنانه یا مهرسانا

اگه نینیم دختر باشه
نورا
سلین
دلوین

مهواا

آیلین

همه شدیم ماهلین😁♥️

ماهلین😍❤❤️‍🩹

آیلار 👧🏼🫶🏼

من اگه خدا دختر بده زینب میزارم

اگه دختر بیارم میزارم عارفه یا ازاده

من اگه دخترشد میزارم دلسا🥰

من اسمی پیدا نکردم هیچی ب دلم نمیشینه

نیلا ♥️

دلوین 😍😍

زهرا خانوم💖

زهرا 🥰

انشالله مهدیا

دختر قشنگه منم دلوین خانوم❤️🫂

دختر بشه شاید نیلماه

ماهلین امید زندگیم 😍

آرشین😍😍

هایلین

آرام
قراره بشه آرام جانمون❤️🌷

آوا انتخاب کردیم

اگه دختر باشه ستین

سوگند
نیلا
ماهلین😍

دلماه🌙✨

پسرم آیهان میخوام دخترم نیهان باشه فعلا این مد نظرمه کسی اسم قشنگتری میدونه بهم بگه

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری