خانوما اسم پسراتونو چی گذاشتین یا چی مد نظر دارید 😍

۲۵ پاسخ

من هنوز هیچی،رایان ایهان یاسان خیلی خوشم اومده

رادمان❤️

من دوست دارم بزارم نیواد یا نیکان .. اما دارم فعلا تو شیکمم پارسا صداش میکنیم

نویان یا نیکان🩵

واااای من هنوز باورم نمیشه بچم پسره خیلی ذوق دارم به کسی هم نگفتیم فقط خودمو همسرمو دخترم میدونیم حالا موندم ۱۵ هفته به بعد بگیم اگه خدا بخواد

محمد رادین یا محمد مهدی یا محمد صدرا یکیشو انتخاب میکنیم بزاریم

اسم پسر قشنگم یزدان👼💙

تیام میخایم بزاریم یعنی چشمهایم🙈💙

اره بنظرم به اینم فک کنیم بعدا بچه مون بزرگ بشه اسمشو دوست داشته باشه خیلی مهمه سعی کنیم تو این دوره بیشتریا چی میذارن سازگار باشه که بعدا بزرگ بشه اذیت نشه دوره اونا با ما خیلی فرق میکنه من خودم اسمم عربی گذاشتن و هیچ وقت نتونستم با اسمم ارتباط بگیرم بعد این همه مدت دوس ندارم کسی اسممو صدا بزنه😢

اسم گل پسرمو هیرمان میخوایم بزاریم😍

محمد علی 💙🙂

نیکوان .ژیوان

نویان و فؤاد خیلی دوست دارم فؤاد معنی قشنگی داره قرآنی هم هست

مهیار مد نظرمون هست😍🌱

شاید بزاریم هاکان یا آرکان

من اسم پسرم شایان هست این یکی رو نمیدونم چی بذارم بین اسم رایان و شاهان و شروین موندم به نظرتون کدوم قشنگتره؟

پسرم مهربد💙💙

شاااهان

اقا گرشا

نیکمهر

من آراد میزازم. اون یکی پسرم آرش هستش

علی💙😍

منم ایدن و دوسدارم

خودت مد نظرت چی هست

من حسین مد نظرم بود بزارم که دختر شد🩷

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۷ ماهگی