خانوما اسم پسراتون چی گذاشتید

۳۸ پاسخ

من اگه پسردار میشدم اسمشو میذاشتم نویان

کوروش 🤴

اگه پسر شد نویان

آیکان🥺

مال من یکیش دختر و دومی رو نمیدونم اگه پسر باشه محمد ولی از اسم آیهان هم خوشم میاد

من هفته۲۱اسم پسرمو گذاشتیم مهدیار

اگه اینم پسر بشه آیهان دوست دارم

من امیر محمد چند سال پیش 25هفته بود

من اگه پسر باشه اهورا ..
اگه دختر باشه جانان ...یا ماهلین

هیرمان

ایهان

آبتین🐥

پسر اولم مسیحا
دومی رو موندم

کمیل جونم

من آرین 💙👦

اسم پسر بزرگم علی انشالله اسم این کوچولو رو هم دوست داریم محمدجواد بزاریم

میراث

محراب😍

بین کیان و شایان دودلیم

آیهان و هیراد خیلی دوس دارم
باید شوهرمم انتخاب کنه و از بینشون‌ ببینیم کدوم

فعلا موندیم

همایون

اسم پسر من اقا ❤️علیرضا روزگار ❤️

رادین

محمدیاسین 🌷🌷
ان شاالله 🤲🏻🤲🏻

اسم پسر اولم علیرضاست،این یکی هم اگه پسر بود حسین انشالله

رادوین

منو شوهرم نظرمون رو اسم هامین انشالا

محمد سامیار

مانیار اینم پسر باشه دیار

رادین 🫠

من می خوام بزارم راوی 🩵🪷

من بین هیرمان واهورا

من آراد ❤️❤️

10 سال پیش آراد

من یا تیام یا آراد میخوام بزارم

من بین آدریان و ایلای موندم با همسرم

اَصلان🌱✨️

پسر باشه نینیم دوس دارم بزارم ویهان

سوال های مرتبط

مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری