خانمها اسم پسراتون چی میذارین؟

۲۳ پاسخ

من اسم دخترم نیکی هستش به امید خدا اسم پسرم رو هم نیکان می ذارم

من اگر پسر میشد🥹حسین،عاشق اسم حسینم بخاطر امام حسین ولی الان زهرا خانم شده دخملی

من اگه پسر باشه
آیهان میزارم

دخترم پناه .پسرم امیرحسین میذارم .نذرش کردم .

آرتا جیگر مامان 😍

ایلیا⁦❤️⁩

آراد😍😍

حامین

مرصاد

من آرتا

هیوا😍

محمدطاها

هیرا

منم بین آیهان وایلیا مرددم😍

نیهاد❤😌

آرسام🩵✨

اگه نینیم پسر باشه یا ساواش میذارم یا کامیار 😍

هیراد🥰

اولی که حیدر 🫶🏻هست منتظرم ببینم دومی چیه😍

بردیا🥰

هنوز انتخاب نکردم 😐😐😐

من عماد

بین آرین و مانیار مرددام

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری