اسم دختراتونو چی میزارید خانوماا؟؟🌷🎀

۱۴ پاسخ

اسم دختر من ملکاست
ولی این دومی جنسیتش مشخص نیست

من می‌خوام بزارم گندم

دلارا
دلارز
آیلین
مهوا

سها

من اسم دخترم گذاشتم ملکا 🩷

دلانا

من و همسرم دلوین و خیلی دوست داشتیم ولی شد پسر میخوایم بزاریمش ایهان

اسم دخترمن هیلدا
دومی نمیدونم جنسیت چیه

دلارا

من اگه خدا بهم دخمل بده یا دلماه میزارم یا جانا این دوتا اسم رو خیلی دوس دارم

منو باباش که تصمیم گرفتیم دیار بزاریم
حالا اگه مادرشوهر دخالت نکنه

نورا

سلام عزیزم
ما میخواستیم بذاریم نورا ولی نظرمون عوض شده
حالا بین مهرو ، آیین ، طنین میوندیم🤦‍♀️

دختر اولم مهدیس هست، دومی رو میذارم مهتاب.

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی