خانم های دختر دار اسم دختراتونو چی میخواید بزارید؟؟؟

۲۰ پاسخ

پناه خانم♥️💓

ما گذاشتیم ارغوان 🥹

اسم دختر من سلین هر کس ازش میپرسه اسمت چیه خودش میگه نلین😂

توی nt احتمال دختر داده اگه دختر باشه
نیهان یا نلین😍

پناه😍😍😍

آوین 🩷

نیلماه باباش انتخاب کرده بود

من اگه روزی دختر دار شدم اسمشو می‌زارم آوینا🥺🎀

اگه دختر شه ماهلین😁

مامانا اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها  هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

اسم دخترمو‌میخوام بذارم ژوان

من اگه دختر بشه رُزا میذارم🥰

نلین 🩷

بین سلین و دلانا مونده بودم ک شد دلانا

نازنین
جانان
نگار

به من گفته ان تی احتمالا دختره
اگه دختر شده احتمالا بزارم آیلار
پسرم اسمش مهیار هست

اگه دختر بشه لنا😍

نیکی

بین دنیز و کیانا موندم😁

نیها نلین

سوال های مرتبط

مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه👶🏻🩵 مامان معجزه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری