پناه خانم♥️💓
ما گذاشتیم ارغوان 🥹
اسم دختر من سلین هر کس ازش میپرسه اسمت چیه خودش میگه نلین😂
توی nt احتمال دختر داده اگه دختر باشه
نیهان یا نلین😍
پناه😍😍😍
آوین 🩷
نیلماه باباش انتخاب کرده بود
من اگه روزی دختر دار شدم اسمشو میزارم آوینا🥺🎀
اگه دختر شه ماهلین😁
مامانا اینستا و تلگرام قطع هست
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست
من کانال روبیکا دارم لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم
تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم
هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه
⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
اسم دخترمومیخوام بذارم ژوان
من اگه دختر بشه رُزا میذارم🥰
نلین 🩷
بین سلین و دلانا مونده بودم ک شد دلانا
نازنین
جانان
نگار
به من گفته ان تی احتمالا دختره
اگه دختر شده احتمالا بزارم آیلار
پسرم اسمش مهیار هست
اگه دختر بشه لنا😍
نیکی
بین دنیز و کیانا موندم😁
نیها نلین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.