مامانایی ک نینیتون پسره اسمش و چی میخواید بزارید؟؟؟

۲۵ پاسخ

من اصلا از هیچی خوشم نمیاد😣خیلی انتخاب اسم پسر سختههههه

هنوز اسم نداره🤭

شاهان🩵

بین علیهان و محمدکیان دودلم

امیر حسین ولی سینا صداش میکنیم

آرتین 🩵❤️

اسم پسرم یارا س
اگه این یکی پسر باشه میذارم هیرا

پسر اولم زانیار هست این پسرم رو میذارم شاهیار

محمد سبحان 😍

اولی‌مهرسام‌ اینم مهراد یا مهراس

امیر حسین 💙

ما از دوره دوستی تصمیم گرفتیم بذاریم ایلیا
امیدوارم خدا ایلیامون روبده بهمون

من اگ پسر باشه حیدر یا محمدحیدر

آراز🥺

اگه پسرباشه امیرحسین یا امیرمحمد

برا من اگه پسر بسه کیان دانیال و سام مد نظرمه

من اگه پسر باشه هیوا

من دوس داشتم اگ نینیم پسر باشه رادوین یا ویهان بزارم

ایام تولد امام رضاس
دهه کرامت ان شاالله بدنیا میاد علیرضا

ایلحان

من میخام بزارم نیهاد🩵💙

اگ پسر باشه اسمشو میزارم یا رادمهر یا مهراد

من مانیار انتخاب کرده بودم انقد همه ایراد گرفتن سرد شدم خیلی اسمش و دوست دارم

نمیدونم هیچ اسمی پیدا نکردم
شاید امیرعلی

اگه قسمت شد پسر باشه کارن هم خودم دوس دارم اسمشو هم باباش

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیهان و جوجه🐣 مامان آیهان و جوجه🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری