مامانایی ک ۱۹ هفتن نینیتون تکون میخوره؟

۵ پاسخ

اره من حسش میکنم خیلی حس خوبیه🥺😍

من دیروز برا اولین بار ابیموه خوردم بعد دراز کشیدم یه حسی شبیه قلقلک بود الانم مثل نبض

من تو ۱۹ هفته فقط ۲تا۳شب لگد در حد نبض زدن میزد😂😍

نه🥺نگرانم

حباب میزنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه👶🏻🩵 مامان معجزه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و جوجه🐣 مامان آیهان و جوجه🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری