۱۲ پاسخ

پس چرا من حسش نمیکنم خداا همش مناظرحرکاتشم🥹🥹🥹

من جفت م خلفی کم و بیش حسش میکنم

جفت منم خلفیه خیلی کم حس میکنم

من با اینکه جفتم خلفیه الان تازه تو هفته ۲۰ دارم یکم تکوناشو حس میکنم

جفتم خلفی بود تو ۱۸ هفته زیاد نمیفهمیدم شاید دو سه بار در حد نبض

نه زیاد حس نمیکنم

درخواست بده گلم

من جفتم قدامی بود از هفته ۱۸ متوجه شدم

بله تکون میخوره
خیلی ریزه تکوناش ولی حس میشه کامل

من حس نکردمش…

اره عزیزم

من جفتم فوندال خلفیه از اول۱۶حسش میکنم.

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری