۵ پاسخ

ای جانم کی میشه منم بگم وای چقدر تکون میخوره. الان در حد ی نبض کوچیکه که نمی‌دونم بچس یا توهم زدم

اره برامن

اره . عصری یه ساعت بود که یه جا بند نمیشد الان سه ساعت خبری ازش نیست

اره عزیزم نی نی من امروز فک کنم اصن نخوابیده انقد تکون خورده😂

برای من جدیدا خیلییییییییییی تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی